Tillbaka.. ;)

Livet har varit hektiskt på sistone så jag har ej hunnit uppdatera bloggen alls tyvärr, inte för att den har blivit ofta uppdaterad tidigare.
Och även om jag ej längre instruerar alls (ibland är jag förvisso hjälpinstuktör när Mattias håller läger) så tränar jag på.
Jag tränar fortfarande min Bagua som KunTao (leker lite med Wing Chun då och då såklart) men fokuserar nu på min nya "kärlek" Chen Taijiquan, utan tvekan ahr jag funnit i Chen TJQ den träning som passar mej bäst. Mycket fokus är dock fortfarande på KunTao och jag jobbar hårt på att försöka fördjupa mina kunskaper i denna art, men Chen har som sagt blivit den stil jag ägnar mest tid på idag. De som känner mej vet hur jag är, jag hittar alltid nytt och fascinerande grejs att träna, men jag ger aldrig upp min grund i främst Bagua o KunTao.
Efter en tid boendes i Marieholm utanför Eslöv, är jag snart tillbaka i Landskrona igen, känner sig någon manad att träna lite med mej då så får man jättegärna höra av sig på [email protected]

Lite rolig och mycket bra Chen Taiji:
Chen Zhonghua



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0